Koko Messeforumin messuosastotiimi on ollut viime aikoina kiireinen eri puolilla maailmaa valvoessaan messurakentamisen projektejamme. Kesä ja syksy ovat olleet mitä vilkkainta messurakentamisen aikaa – ja sehän on ollut tervetullutta kaiken koronahiljaisuuden jälkeen.
Viimeisestä blogistakin on vierähtänyt jo hetki. Huhtikuussa kerroin, että olimme ehtineet syksyn 2021 jälkeen toteuttaa kolmisenkymmentä hiilineutraalia messuosastoa. (Kaikki Messeforumin messuosastothan ovat nykyään hiilineutraaleja). Nyt, noin vuosi siitä, rakentamiemme hiilineutraalien messuosastojen määrä on jo 115, ja vielä ehdimme tämän vuoden puolella toteuttaa yhden jos toisenkin hiilineutraalin messurakentamisprojektin.
Tässä yhteydessä onkin hyvä tilaisuus kiittää teitä kaikki ihanat asiakkaamme, jotka olette tilanneet messuosastonne Messeforumilta. Olemme iloisia, että olemme saaneet hoitaa messuprojektinne! Ja olemme iloisia, että sen myötä olemme voineet samalla edistää kestävää kehitystä maailman messuilla.
Parasta messupalvelua suurella ilolla
Koronan jälkeen edessä ovat olleet uudet maailman tilanteesta johtuvat haasteet, jotka valitettavasti osuvat suoraan messuosallistujiin esim. kohonneiden materiaalikustannusten muodossa. Siitä huolimatta, ja sitäkin suuremmalla syyllä olemme iloisia, että Messeforumin palvelualttiilla ja rehdillä toimintatavalla on ollut suurempi kysyntä kuin koskaan aikaisemmin. Nyt jos milloin messubudjetit kannattaa käyttää järkevästi luotettavan ja aidosti palvelevan messurakentajan kanssa.
Näin kuvailee yhteistyötä kanssamme Tapojärvi Oy:n messuasioita hoitava HR-koordinaattori Pia Ruokamo:
”Olen erittäin tyytyväinen yhteistyöhön Messeforumin kanssa. Aivan ensi kontaktista lähtien Messeforum toimitusjohtajaa myöten otti asiamme omakseen. Heti tuli luottavainen olo meille uutta messurakentajaa kohtaan. Messuprojekteissamme kaikki on sujunut nopeasti ja laadukkaasti ja lopputuloksena on ollut tyylikäs messuosasto, jossa on ollut ilo ottaa asiakkaita vastaan. Yhteyshenkilömme Sarin kanssa on ollut miellyttävää ja mutkatonta asioida. Erityisesti arvostan sitä, että itse ei ole tarvinnut paneutua teknisiin yksityiskohtiin kuten vaikkapa sähköjen ja siivouksen tilaamiseen, vaan Sari on hoitanut kaiken. Pisteenä iin päällä on Messeforumin messuosastojen hiilineutraalius. Se tukee mainiosti meidän ympäristöarvojamme ja rooliamme mm. teollisuuden kiertotalouden ratkaisujen toimittajana.”
”Jokainen markkinointipäällikkö tuntee stressin, joka liittyy messujärjestelyihin. Meidän kautta aikojen esimmäinen messuosastomme Pariisin SIALissa oli mitä stressivapain projekti, kiitokset Messeforumille ja erityisesti projektia vetäneelle Stefanille”, tiivistää puolestaan Atrian markkinointipäällikkö Hanna Holtinkoski.
Tämä on juuri sitä, mitä Messeforumin slogan ”The Best Exhbition Service”, Parasta messupalvelua, tarkoittaa. Kun asiakkaamme antaa meille mandaatin messuosastonsa toteuttamiseksi, hän voi itse olla huoletta. Messeforum toteuttaa messuosaston sovitulla tavalla.
Lisäksi huolehdimme lukuisista pienistä ja suuremmista eteen tulevista yksityiskohdista, niin jokapäiväisistä rutiineista kuin yllätyksistä ja messuosallistumisiin aina liittyvistä kommervenkeistä, joita kukaan ei välttämättä ole pystynyt ennakoimaan. Kun Messeforum ottaa langat käsiinsä, asiakas voi keskittyä omaan messumyyntiinsä. Messeforum on paljon enemmän, kuin vain messurakentaja.
Tapojärven, Atrian ja muiden asiakkaidemme kommentteja työstämme voit lukea lisää nettisivuiltamme.